söndag 12 februari 2012

Jobbat, jobbat, jobbat

Jag tycker jaginte gjort annat än jobbat nu på slutet... men jag trivs på stället jag är, och sedan gör det väl inte ont av att se lönebeskedet heller kan jag tänka Det är väl tyvärr Syndast om HP, men det är tur att farmor och farfar bor så nära... Husse har varit borta ännu en sväng dit ner "Down under" och ska väl iväg i dag oxå... Och Han tar med sig en bit av huset för varje gång ;)
Förra helgen var det vattenkokaren, och Dvd'n, nu är det madrassen

Han ringde i torsdags och sa Ska du ha nåt från IKea? jag svänger in på parkeringen nu... DÖÖÖHH!! hur lätt kan det vara, att från ingenstans komma på någe vettigt... Jo, stora värmeljus går ju alltid åt, och lite klatchiga sevetter  kan ju behövas till nästa helg... det var väl det jag kom på i brådrasket, även om jag vill ha nya handukar och sånt... Men kan man verkligen skicka en KARL att handla sånt utan att ha visat på bild och berättat utförligt exakt... Nää tror inte det, iaf inte min kära livskamrat.
De klachiga servetterna han kom hem med var enfärgade lilarosa...

Inga kommentarer: