torsdag 1 mars 2012

Vittne till självmord

Jag har blivit vitte till ett regelrätt självmord, och det fanns inget jag kunde göra, Allt jag sa spelade ingen roll, jag bönade, hotade och lirkade.. men men. inget hjälpte tyvärr...

Det gick ganska fort, så det var inte så otäckt... Om jag Sörjer?? Nää inte så värst, Om jag är förbannad??? JA!!

Men nu är det som det är, den orkade helt enkelt inte mera, med en suck så dog den, la helt enkelt  av bara, finito...

min gamla dator har gått härdan, och allt som fanns på den är säkert begravt inuti den...

Trots att jag, tro det eller ej...faktiskt säkerhetskopierade förra helgen, är det säkert något superviktigt som blev kvar... Men än är inte sista orde sagt... jag har tagit hjälp av en vän som troligtvis kan obducera kvarlevorna...

Vila i frid, min gamle trotjänare

2 kommentarer:

Sandra sa...

Men GUD, människa! Du skrämmer ju livet ur mig...

Nonne sa...

Haha den va bra. Blev orolig först men det här e klart min sorts humor. Enjoy and fun in the sun!!