söndag 30 december 2012

Nytt år, nya utmaningar och tid för förändring...

Som alla andra vid den här tiden på året så tänker jag försöka ändra på mitt liv, igen, för säkert ca 30:e gången...

Dessutom nu när jag dammat av bloggen och ska bli duktigare på att uppdatera om vad som händer i mitt liv, så tänker jag gå med i ännu en utmaning och rivstart för att komma igång igen med att beta bort de sista kilorna och komma igång med motionen igen... OCH denna gång ska jag banne mig klara att slutföra dom, trots jobb, studier och resten av mitt liv... men för att folk ska kunna slippa läsa om mina upps and downs, så skriver jag bara om det i min andra blogg "Ett steg i taget"  finns även som flik längst upp...

Men jag mottar gärna peppningar och folketsjubel så ofta som ni bara orkar.. Så välkommen till den!!

Inga kommentarer: