onsdag 3 mars 2010

Jag hittat en jättteskojsig bok..



och köpte den på bokus. Men eftersom jag själv har en samojed och det räcker mer än nog med en reflexväst så... är det väl tur i oturen att jag är faster åt en Bullterier... Världens Bästa Ella






så jag blädrade i boken och min fanasi gick på högvarv... och tänkte något i stil med att antagligen förstärka eller förminska fördommarna hon råkade ut för häromdagen, när hon blev kallad KAMPHUNDsMONSTER... så antingen tänkte faster sy en väst med många nitar och kedjor ty den här:















eller vissa hennes mjuka(?!)kvinnliga sida...

eller bara något diskret som dock visar att hon "står över såndana fasoner... att dömma efter utseendet" lite pärlor och strassbajspåse...
men så kommer hennes ohängda husse, min lillebror alltså, och vill ha collagejacka, lika hans fast i
neoncerice...
OCH hur svårt är det att sy en sån på en skala?!...
OCH var hittar jag sånt tyg??
hrmmmm...återkommer med slutresultatet



Inga kommentarer: