söndag 5 juni 2011

Helgen som var

Vi har varit ner och hälsat på mina föräldrar, mina bröder, mina syskonbarn och solen..
Där nere var det full sommar, syrenerna och lupinerna och tyvärr även fästingarna var i full aktion... jag tror vi plockade bort 10 -12 st som kröp runt på HAnny, som tur är så har hon så tjock päls så de har svårt att hitta något ställe att attackera och barikera sig på.. men de är ju alldeles omöjliga att ta död på, vi eldade upp dem i kaminen.

Vi har haft ett par mysiga dagar som tyvärr alltid tar slut alldeles för fort, mycket mat, mys och skratt.. lite marknad med tivoli och mycket sol.. 

Jag fick dessutom ett par nya springskor av min kära mor, med tillhörande grunka som man placerar i en sko som då räknar steg, hastighet och distans på ipoden, barnsligt kul..

Inga kommentarer: