söndag 10 juni 2012

Fryser fortfarande...

...ska man vara fin får man lida pin heter det... och visst är det så...

Igår så hade vi tjejfest och eftersom jag jobbade först hos prinsessan på dagen, så hann jag inte hem i mellan (läs tyckte inte det var lönt) så jag åkte bara till grannbyn och stannade till där för att dressa om... "vägrade vinter", det är ju trots allt Juni... Jag tog på mig tajts och kortärmand klänning med vit jeansjacka.. (nyköpt för dagen) "kände mig somrig och fin" och det har perfekt OM vi suttit inomhus, för det funkade tills jag gick ut, jag började nästan frysa direkt...

Men annars var det en trevlig tillställning, och som vanligt jättegod mat, att jag vann 1:a priset på lotteriet blev dessutom ännu ett plus.

Men idag har jag varit seg, har jag inte vetat bättre så har jag nästan känt mig bakfull... haft ont i både knoppen och kroppen, haft ont i skelettet liksom...


Inga kommentarer: