fredag 1 juni 2012

I'm back in busniess

Mycket har hänt, dagarna har gått... tillslut har jag sakta återvänt till livet... Trots att jag var sjukskriven till den 6:e, så började jobba igen redan igår, hos Prinsessan... Hon är dessvärre sjuk, lillstumpan..
Har ni tur så skriver jag färdigt alla inlägg som är påbörjade eller så skriver jag nya och struntar i de gamla... Vi får se men som sagt... I'm back

Jag har tagit nya tag på att förrverkliga min dröm på att lära min springa, jag har hittat ett löpprogram på iform.se, som verkar vara idiotsäkert, som förhoppningsvis även mitt högerknä kan tänka sig hänga med på..
Men jag ska vara ärlig det kändes liiite fånigt att springa: 1 min lätt jogg, 5 min rask prom, 1 min lätt jogg.. och det är det hela + 5 min uppvärmning och 5 min nervarvning...på ett pass. Man hinner ju inte ens bli svettig :)

Men det blir väl bättre, jag har ju faktiskt redan avancerat till 3 min nu vecka 2 haha (2 min lätt jogg, 4 min rask prom 1 min lätt jogg)... ha ha 

Inga kommentarer: