torsdag 7 juni 2012

Parkeringsbot

Gissa hur förvånad jag blev när detta brev damp ner i brevlådan... Okej, jag kan bistå att jag är dålig på att fickparkera, svårt att få bilen innanför strecken... men att jag parkerar så styggt, så de nere på havsbadet i Hanige ska bli irriterade trodde jag väl aldrig... Och enligt denna avståndsmätningssida, så är Avståndet med bil är 595 km. Körtiden är ca 7 timmar 10 min.  så jag undrar hur jag lyckades med det ^^ Ska ringa dit i morgon och kolla hur jag går vidare med detta...

I värsta fall får jag väl göra en polisanmälan mot att någon snott mitt regnr.. för jag är det då inte... och bilen stod här hemma på gården vid det tillfället...



1 kommentar:

Nonne sa...

Hmm det där lyser skyltfusk lång väg! Men å andra sidan e de petiga där, Eller haru tjackat en cheva som e lång som en trailer och hamnade utanför zonen:-) Hoppas det löste sig iaf. Sommartid e tyvärr skyltstölder vanligt för att slippa 'tullavgifterna' in o ut ur Sthlm.