tisdag 11 september 2012

Min nya telefon


Blev en Sony acro S... som både kan simma i kaffe och klara av lite damm... och har en kamera som jag är nöjd med. Det sved visserligen i pengahögen, men det kostar att vara med uppe på toppen.
För grantin gäller inte på fukt, och för att kunna använda drulleförsäkringen skulle jag nästan måsta betala ett par hundra kronor för att få en likvärdig tele... Hrmmm, vad ska man med försäkringar till egentligen... Man får inte ut en ny tele, som bara är året gammal, fast ni ska ju inte tro att jag skipper avbetalningen på telefonräningen... nähänä det går minsann inte... 
Men det är bara att erkänna att jag är gravt beroende av min telefon, för det har varit ett par tuffa veckor, utan mina appar, jag gör ju banne mej allt med telen nu för tiden... lyssnar på ljudböcker, går på banken, springer med runkeeper, får reda på allt skvaller på fejjan, spelar wordfeud och det nyaste Ruzzel.

Inga kommentarer: