lördag 19 september 2009

Köpt Rosenrottabletter

Jag har länge känt mig trött och energilös, liksom höstless fast det började i somras tror jag!! Vill då definitivt inte gå tillbaka till "Lyckopillren" när jag väl sluppit ur dess grapp... Och Johannesört har jag testat förrut, men inte blivit speciellt impad...

Därför har jag köpt FEROX ROOT Rosenrot extra stark. Bättre än Johannesört enl. hälsokostbutiken,Så jag tänkte tänkte prova en ask för att kolla...Det låter ju bra om man läser reklamen, läs själv ------>

Urklippt ur Sunda tips - din hjälp på internet:

Rosenrot har valts till årets hälsokostprodukt två år i rad och att mer än 1 miljon svenskar dagligen äter rosenrot.

Det är inte konstigt när man får reda på att rosenrot har väckt stor uppmärksamhet bland forskare över hela världen. Vad forskningen har fått fram är att rosenrot:

• Skyddar våra celler mot all form av stress

• Ökar lusten hos både män och kvinnor

• Förbättrar vårt humör

• Ökar orken och vår fysiska förmåga

• Ökar vår mentala förmåga (bättre koncentration)

• Skyddar och kurerar alla typer av stressrelaterade sjukdomar...

Dosen på min ask var 1 tabl 1-2 ggr/ dag... så jag tog en på eftermiddagen när jag tog en kaffe på stan, sedan tänkte jag att 2 ggr/ dag, kan ju bli när jag tar min vitamintablett allså morgon och kväll... hehehe... sagt och gjort, jag tog en i går kväll när jag var på väg att gå och lägga mej... skulle jag aldrig ha gjort...

jag VAR dödstrött när jag gick och la mig men när jag hade läst och grejat och donat, när jag väl kommit till ro Då var jag minsam PIGG!! så för färligt PIGG!! det gick ända tills Kl 01.30, innan jag kunde tänka på att gå och lägga mig igen...

Så det jag undrar är kan någon ge mig rosenrot intravenöst innan jag vaknar hedanefter??

Inga kommentarer: