fredag 11 september 2009

Sitter på biblioteket

ska ju släktforska som socialträning... går inge vidare.. nåja jag tog mej hit i alla fall. Likaså förra fredagen men det är något som inte stämmer... Det undelättar väl inte direkt heller att de totalt byggt om och ändrat alla rutiner på släktforskningsenheten, och det inte finns någon som kan hjälpa mig att hitta rätt i denna djungel, kanske efter kl 12....

Det är väldigt ångestladdat med det här,att åka och släktforska på biblioteket... det känns faktiskt värre att gå hit än till tandläkaren. Alla som känner mej vet att det är ingen hit direkt det här med tandläkaren, det blir lätt många ombokningar...Varför det här känns ännu värre, vet jag inte, för jag gillar att släktforska och brukar gå till bibblan ändå... Mystiskt är det i alla fall, men jag har knappt sovit något i natt. Det lika var det förra tordagsnatten, varit vädigt orolig och rastlös och när jag väl kommit till ro fram på småtimmarna så har jag vaknat stup i ett.

Det känns så fel, jag vill ju komma tillbaka till arbertslivet, vill ju kunna tjäna egna pengar som blir över när månaden är slut...

Inga kommentarer: