onsdag 30 september 2009

Tandläkarbesöket avklarat också

JAAAA, så då var även tandläkarbesöket avklarat... efter mycket gruvning och egen mental peppning så kom jag tillslut innanför dörren till tandläkarmottagningen, puh, begriper inte varför det är så besvärligt egentligen... när jag väl damp ner i tandläkarstolen så var min puls ganska så mycket förhöjd, tur att tandläkarskrället är van... Två fina bilder blev det också tagna... Men vad var det att vara rädd för, fick beröm från honom också, INGA HÅL och ett pakt tandtrådsbyglar på köpet.

Lyckades dessutom sälja lite tandkräm till tandsköterskan... För det skyller jag tandstensfrånvaron och håltillbakagången på... deffinitivt inte på bra tandborstning, för jag är dålig på att borsta, max en gång om dagen, men då gör jag det iofs rejält. Tandtråd...blä jag tjöjts bara jag tänker tanken... Nä nog är det tandkrämen allt.

Inga kommentarer: