söndag 31 juli 2011

Kung Bore äger!

Igår hade vi pub i vår bygdegård, med underhållaren och trubaduren KUNG BORE. Han tog verkligen publiken med storm, trots att en del grundat lite väl mycket under västen redan innan, och hade dessutom inte vettet att hålla tyst. Han förstörde mer än han bidrog, men tillslut efter en hel del tillsägelser så tog han det beslutet att fara hem.

Jag fick det intrycket att det var lyckat både med mat och dryck, även om vissa sorter hade en väldig strykande åtgång.

 Men det kommer att dröja tills jag ställer upp och ordnar något sånt här igen, jag ska inte säga aldrig, men det lär dröja... gillar inte att man nästan måste ringa runt och be på sina bara knän för att få folk att komma... Fast jag måste säga att vi är ett bra team, för vi drog runt det här på 2 par. och dessutom gick vi PLUS!!!

2 kommentarer:

Nonne sa...

Tack Tesse, det var ett kanon arrangemang. Jag hade skitkul!!Det gjorde ni bra!!! JA Kung Bore, ägde hela kvällen. Han vet hur guran ska smekas och orden fabuleras, det var underhållning som verkligen gav mersmak. Hojhoj från Backman Palace

therese sa...

Tack Yvonne, Det värmer, och det kan behövas lite positiv respons... synd bara att byborna inte var flera..