fredag 22 juli 2011

sökt jobb!!

Jag har sökt mina två första jobb som PA, personlig assistent... Jag har bla lämnat mitt pur rykande superfärska CV vid ett personligt besök, plus att jag skickat det via mail, nu gäller det bara att hålla tummarna...

Det andra jobbet skickade jag bara in mitt CV via mail eftersom det var till Skelefteå och jag tyckte att det var väl långt att åka dit bara för att lämna några papper...

Men det sägs att det finns en uppsjö av jobb att leta reda på och söka... Bara en tiondel av alla nya jobb, kommer till AF's källedom, resten är dolda så det gäller att ha det personliga intanätet och kontakterna välsmorda och vänligt instälda... Så alla som läser detta... 
JAG VILL HA ETT JOBB!!!
så har ni något undangömt i garderoben, så ta fram det och damma av det, och ge det till mig, snälla...

Inga kommentarer: