onsdag 5 augusti 2009

En klart ointresant dag...

En klar fördel med att ha hårda sängar är att det inte går att sova länge på morgonen, så det går hyfsat lätt även för mig att komma upp (enl Husse) i rimlig tid... Sedan vill jag inte lämna HAnny ensam här i stugan än, så dit jag åker åker hon... och vi behövde åka på affären dels för att köpa hårfärg dels för att Husse var utan snus.

Det skulle bli varmt och soligt, så vi siktade på att vara där tidigt, typ när de öppnade, men i tanken går allt mycket fortare, då behöver man inte leta bilnycklar... falla för frestelsen att dricka kaffe hos Svärmor... men vi var där vid 9.30 iaf. ganska tidigt för mina mått ändå.

Hårfärgen och även en ordentlig klippning utgjorde kvällens aktivitet, så nu är jag ordentligt uppdaterad i skallen, vilket inte var en dag förtidigt... jag tror hon klippte bort ca 10 cm av risbusken lägst ner och vips så blev det en frisyr igen.... tänk vad lite färg och gallring kan göra.

Inga kommentarer: