måndag 24 augusti 2009

Jaha ännu en helg avverkad.

Fredagen började med att husse drog ut en tand, sedan hade jag möte på FK, nu är det klart att jag ska släktforska som socialträning(!?!) på biblioteket. börjar med 2 tim nästa fredag.

Lördagen innehöll bla surströmmingskalas, jag åt kräftor eftersom jag inte äter fisk, hade fått tag på Färska svenska!!! mums. Jag fick i mej hela hinken alldeles själv!!!

På söndagen så kom FA på besök bla för att bli klippt, sedan tog vi kvällskaffet ute vid en fisketjärn, runt öppen eld.

Det är vad som hänt här i helgen, i stora drag, vad har hänt hos dej?

1 kommentar:

Ancan sa...

Låter som om din helg varit bra:-)
Här har det, som vanligt varit fullt upp,Stängslade och flyttade djur på lördagen, kräftskiva på kvällen. Fölmönstringar på söndagen, samt besök hos en gammal bekant.

Igår däremot softade jag, städade av lätt hemma, sedan shopping nere i stan med dottern, och kaffe hos en kompis.