lördag 15 augusti 2009

Mycket har hänt, men inget att skriva om...

...jag har ju skrivit förut att jag inte ska skriva om vad som händer med vårat hus. Det ska jag inte nu heller, men det har hänt mycket, många turer och värsta bergodalbannan.

En kort resume vad som har hänt annars... Förra helgen var jag på 40 års kalas, min morbrors sambo, samvete, bätre hälft, älskling, fästmö, eller regering...vad säger man de är inte gift så jag kan ju inte säga ingifta moster... mina kusiners mor låter inte heller bra...

Hur som helst... jag fick åka själv för Husse fick tandvärk och fick åka akut till tandläkaren...

Men det var trevligt, mycket folk, mycket mat...Hon hade gjort 6 olika matpajer och två av varje, sedan 3 olika sallader + potatissallad och rostbiff och en massa bröd...

allså jag säger bara det, att när jag fyller 40 så ska jag bara bjuda på varmkorv...




Jag fick i alla fall användning av min "verktygs"låda... vad tycker ni om mitt nya läppstift?



Inga kommentarer: