torsdag 11 juni 2009

Grattis LilleBror P


Min mellersta lillebror, bror P fyller år idag... hela 26 år, hrmm vart tar tiden vägen?? Jag kommer i håg när han var liten och vi delade rum... * gaggig tant med käpp*
Nu är han stor och gillar tatueringar, både att skapa och äga och har definitivt inte sagt nej till en egen tatueringsmaskin... Han jobbar som tryckare i den största staden i landet och har lagt sig till med både tjej och hund. Han är dessutom strikt vegan till sin köttätandessysters stora förtret.
Han gillar förutom tatueringar även att måla, både på väggar och dukar, han är dessutom bra på det, enligt en oberoende storasysterkälla.
Grattis min älskade lillebror, jag hoppas att din dröm som tatuerare kommer att slå in... och att vi får träffas i sommar som det var tänkt. Hoppas att du dessutom får en god födelsedagstårta, utan smör, ägg grädde... hrmm vad blir kvar... bär och mjöl... kanske du vill ha en kräm?! med ett ljus i ?
Varför blir det alltid som en dödsruna när man ska skriva om någon?!? De är ju livslevande och ska förhoppningsvis förbli det i många år framöver...

2 kommentarer:

Ancan sa...

Visst är det fint och bra med syskon.
I vår familj är vi vitt utspridda över landet, men när det gäller - så vet man ändå var man har sina syskon, och man inser vad dom betyder...

therese sa...

vi är också utspridda, eller rättare sagt jag är utspridd från de. men vi träffas när vi kan och håller kontakten via datorn, telefonen och framför allt genom mamma som är vår sambandscentral...