söndag 13 november 2011

Mat, dans och trubadur

Lördagskvällen tillbringades på lokal, med mat, levande musik och trubadur... och en massa glada människor, vissa lite för glada, så glada att en del tom fick fara hem i förtid...

Det var en trevlig tillställning trots jag än en gång var chafför och med det naturligtvis spiknykter... det är i och för sig mitt eget, fel eftersom jag INTE törs prova dricka någe starkt, eftersom jag INTE vet vad följderna blir.. Sedan har jag sagt att jag ska vänta minst 6 mån... och det vikigaste, framför allt vänta tills jag känner mig sugen..  6 mån var  ju  faktiskt i fredags men någe sug har inte visat sig än...

Det enda jag kan klaga på när det gäller den tillställningen, var att jag hade en nära döden upplevelse innan vi fick in maten... Vi hade ju naturligtvis hamnat bland de sista borden... Sedan var väl inte min kyckling den mest väl godaste som finns, väldigt sladrig och lös men den mättande iaf..

Jag blev uppbjuden av många, en del mej helt okända, som alla hade olika dansstilar... jätteroligt! det bästa var väl att en till och med kallade mig MADONNA, och det var efter vi dansat... Visst var det grundlöst Smicker, men det värmer självförtroendet kan jag säga...

Åhh jag höll på att glömma... Jag fick reda på VÄRLDENS hemlighet, som jag of corse lovat att inte yppa, inte ens till Husse... Nåja, i simontid får väl alla tillslut reda på det är, men kom ihåg att jag var bland de första!!!!

Hihi, jag gillar hemligheter!!!

1 kommentar:

Pärans galningar sa...

LYLLO dig, hemlisar e ju världsskoj.
De va ju en superskoj kväll. Synd att vissa missade delar av den, hade en vän som oxå missade en del, när hon satt å sov bland jackorna,hihi.