söndag 20 november 2011

Så nu äntligen...


har snön kommit... Det passar ju bra eftersom jag har börjat att adventstäda... fick teverumet klart igår, med gardinger, dukar och div, det som fattas där nu är väl stakarna i fönsterna och Husses fönsterdingeldangel, med  hans älskade, kulörta och bjärta lampor i olika färger och naturligtvis julgranen...                                                                                                     För på torsdag måste jag dessutom hinna med att träffa mor och moster hos morfar, han fyller nämnigen 85år, men det får bli på förmiddagen för jag jobbar kvällen.                                                                                         Fredagen innehåller förutom städjobbet på dagtid, även hockeychafförjobb, veckohandling och bysopning hos bästaste C...

Lördagen blir det mera städning och matlagning... för på kvällen är det jag som ska ha PAAAARRRTYY, PAAAARRRTYYY...

Hela huset i övrigt ser tyvärr ut som ett smärre bombnedslag, och dessutom är hela veckan är fulltecknad med jobb, varenda dag, så det gäller att jag får upp farten idag...



Inga kommentarer: