tisdag 6 december 2011

Långt bort... :(

För det mesta går det bra, det kan till och med kännas Super...men i bland, såsom just nu, känns det botten.. Riktigt uselt faktiskt!! Jag känner mig utanför, det känns ensammt och förfärligt orättvist...

VARFÖR??? tala om det, varför ska ni alla bo så långt bort???

Ja ja, jag vet att det faktiskt var jag som flyttade först... men när ni liks flyttade, kunde ni väl ha flyttat efter mej... eller iaf åt detta hållet, och inte åt andra hållet... Var det bara jag som ville tillbaka??

VAD har Storstan som inte Norrland har?? Nää, förresten svara inte.. Men jag vet vad Norrland har som inte storstan har...

Jo en Faster som sitter och tycker synd om sig själv, för att hon inte fått träffa sitt nyaste brorsbarn, och att de andra brorsbarnen träffar hon så sällan att de är inte slapnar av förrän det är dags att åka hem...

En Faster som får tårar i ögonen av lycka av att se små glimtar av det nyaste underverket på FB, eller sparar de få, men dyrbara och efterlängtade MMS:erna, både på datorn och på minneskortet...

Inga kommentarer: