onsdag 18 januari 2012

Pooolisen

hälsade jag och Husse på idag, för att skaffa pass, Vi ska ju åka utomrikes för första gången i våra liv..

Jaja, till Norge har jag ju varit, faktiskt flera gånger, nu senast i somras (om man får räkna att vi kört över gränsen med bilen, och stannat till lite)... och till Finland, (jag steg ju av färjan ett par timmar och får på nattklubb) till Åland var jag ju en hel vecka om jag inte minns fel med Unga Örnar när jag gick  i högstadiet nån gång...
Men på riktigt menar jag med flyg, hotell, sol och så...
Vi är ju bjudna hela bunten, alla barn med respektive och barnbarn, av min kära Mor för att fira hennes jämna årsdag.. bara hundarna får stanna hemma..

Men HAnny går det nog ingen nöd på iaf hon ska nämligen rumstera hos Bästaste J och får nog fullt upp med att kolla in katterna...

1 kommentar:

Malin sa...

Nog var vi där en hel vecka allt! å tittade på fåglar i en park!