måndag 16 januari 2012

STRULIGT!!

Big time!! I dag, dagen före jag skulle börja på komvux visar det sig att jag inte får godkänt för att studera med bibehållen stämpling, för att AF har missat att skicka in ett datum... och det hann ju naturligtvis inte fixas, jo datumet gick visst att skicka elektronskt men jag måste tydligen skicka in ett nytt intygade skrivligt... brevvägen...eller något sånt?!

Och hur lätt är det att få ta på min "stackars" handledare, som har hand om typ halva jordklotet alldeles själv... Men mot alla odds så lycakdes faktiskt det, han klämmer in mig imellan två möten och smiter tidigare från ett annat tydligen... för det går ju naturligtvis inte att göra över telefonen eftersom min namnteckning ska ju ritas dit...

MEN det är ju egentligen ingen större skada skedd... Mer att det stör mina planer och min planering går åt pipan.. Jag får väl helt enkelt bara skjuta upp min skolstart lite, i värsta fall får jag väl hoppa på hos Miroi, de har ju intagningar varje vecka... 

Desvärre är väl däremot att jag inte får tag på någon på Komvux för att berätta allt detta... Undrar hur det blir då??  

Inga kommentarer: