söndag 15 januari 2012

Struktur

Mitt liv måste struktreras och det nu... kaoset står för dörren!! har jag tagit mig vatten över huvudet?! Klarar jag verkligen av att jobba, läsa, motionera, vara matte och sambo, och dessutom hinna sova?!

Detta kanske är det ultimata tillfället att lära sig prioritera och säga nej och dessutom mena det!!

För jag vill verkligen att det här ska funka, för jag känner mig helt på rätt väg nu!
För det här är vad jag vill!! Det här är vad jag behöver... men just nu är det mycket som viljas, mycket som känns livsnödvändigt.. Så det är bara att kavla upp ärmarna och stotta i nävarna... OCH se till att det funkar!

Jag känner mig stark, jag känner mig oövervinnerlig, Det känns som jag har hela världen framför mina fötter, Livet är som ett oskrivet blad som väntar på att fyllas...Jag kan flyga, jag är inte rädd!!


Inga kommentarer: