måndag 9 januari 2012

Rivstartsutmaning

Rivstart 2012IGEN!!!
Hoppade på 2 rivstartsutmaningar som båda startade nu den 2/1... jag menar jag, som just nu har så mycket tid över... heheh och det visade sig direkt jag glömde tom att väga mig i morse...

Vikten??  jag ska väl vara ärlig och säga att maten denna vecka har väl inte varit den ultimala viktsläppardieten... jag har ätit ojämnt och inte särskilt snällt varken mot  vågen eller magen... vissa mål har tom valts bort  *skäms* tårta blev det dessutom tre gånger förra veckan...

Och vattnet??... Hrmm...jag tror jag inte skriver någen mer i den frågan, men det är mycket vatten i Saharaöknen jämnfört med vad jag fått i mig...

Stegen då??Nja inte äns där blev det jackpott.. Jag kom bara upp i 63.128 steg... (41.66 km), målet var ju satt till 70.000 steg (46.2 km)


 Så summa sumarum,Så sammafattningen med ett ord, så är vecka 1 på rivstarten: misslyckad!! 

Men skam den som ger sig, nu startar vecka 2 och det kan väl inte bli sämre... 

1 kommentar:

jessica sa...

Önskar dej större lycka med vecka 2=)) Nu kör vi!!