fredag 10 december 2010

min sena ankomst..

i morse på SP, kunde ha berodde på att:.... först  när klockradion ringde, som är inställd på radio, så hade de precis tystaleken på radion så det lät inget, vilket gjorde att jag blev sen och klev stressad in i duschen, och eftersom jag var stressad, så läste jag inte riktigt på flaskorna som desutom ser likadana ut, vilket i sin tur gjorde att jag tog fel på balsam och schampot så jag schamponerade håret två gånger, istället för att som vanligt avsluta med balsam. Att sedan föna håret utan balsam gjorde att hårblåsen fönade håret till världens risbuske som gjorde att borsten fastande i håret. När jag väl lyckats rycka ut borsten ur håret, så slant den ner i toaletten som inte hade locket nere, vilket i sin tur gjorde att borsten blev blöt och äcklig, och måste tvättats... men när jag tvättade ur borsten så lossnade allt hår som satt på borsten som gjorde att det blev stopp i handfatet. När jag väl fått allt vatten att rinna ur handfatet så gick jag ur badrummet för att klä mig,

När jag sedan skulle fixa frukost så fastnade brödskivorna i brödrosten så det började ryka, och när det började ryka så satt brandvarnaren igång och tjöt och allt tjutande gjorde att HAnny vaknade och skulle promt ut. När vi väl kommit ut så såg jag att bilen var helt nerisad vilket i sin tur gjorde att jag startade gång den på tomgången och lät motorvärmarsladden sitta kvar... sedan gick vi på en liten promenad för HAnnys morgontoalettbestyr, vilket HP tyckte skulle utökas och tog ett raskt skutt ut ur blid, vilket gjorde att det tog längre tid än beräknat, vilket i sin tur gjorde att jag blev ännu stressad och när jag blev stressad så hade naturligtvis HP ännu mer att göra innan vi kunde gå in igen...

När hon väl kommit in igen så hoppade jag in i bilen och körde iväg tills jag kom ihåg att motorvärmarkabeln satt i och eftersom jag kört i väg med mortorvärmarkabeln i, så hade den dragit sönder uttaget den satt i, vilket i sin tur gjorde att jordfelsbrytaren utlöstes och när den utlöstes så gick alla proppar...
Och när alla proppar gick så blir det ingen ström till golvvärmen, vilket i sin tur leder till att det blir kallt inne, och när det blir kallt inte blir det ju minusgrader, vilket leder till att det fryser sönder saker och det vill vi ju inte... nää

När jag väl kom i väg var jag så stressad, att jag glömde bort att det var fredag så jag åkte upp till sjukhuset för att parkera och fick hör och häpna, tag på en parkering där det var gratis att stå... men eftersom det var fredag så fick jag bara lämna den och åka ner på SP och tumlade  in genom dörren, 5 minuter sen....


hrmmm... så kunde det har varit... eller så berodde det bara på att jag satt förlänge vid datorn innan jag masade mig i väg i bilen...jo det var nog troligast så... å fem minuter, vad är det att hitta på en lögn om...

Inga kommentarer: