onsdag 8 december 2010

På Mötet på AF med bla FK...

...upplystes jag om att det jag har gått på i ett år heter FAROS och före det gick jag på NYVY... JAg som trodde det var i FAROS som jag skulle börja....Nu ska jag stället börja på något som heter arbetsintroduktion och det är en ren arbetsförmedlingsgrej,(även om FK ff betalar ut "lönen")  för hör och häpna från och med årskifftet så är jag hux flux helt arbetsför till 100%... nåja iaf i försäkringskassans ögon...

Arbetsintroduktionen räcker i 3 mån sedan blir det något annat... Puh...Det gäller att hålla tungan rätt i mun... det innebär oxå förhoppningsvis även en inkomstökning eller kanske inte...har ingen aning men fick ett papper som ska skickas till kommunal... där står något om min "antagande inkomst" och av det räknas tydlingen min ersättning ut.

Summa, sumarum... jag fick veta att jag får vara kvar på praktiken tom mars ut och god chans till förlängning...

Inga kommentarer: