torsdag 9 september 2010

Dags för en makeover eller?

Jag har blivit stoppad av polisen 5 ggr på mindre än 10 mån, för att Bla blåsa, kolla bilbältet, och körkortet... 5 GÅNGER varav 2 gånger var dessutom i samma vecka, dagarna efter varanndra... Jag klarade blåsningen, naturligtvis alla gånger med stjärnglans men sämre är det med att visa upp körkortet... jag brukar nämligen låsa in plånboken i handskfacket... och det verkar inte polisen gilla speciellt. VET inte om jag ser ut som jag skulle ha en k-pist invikt i detta lilla utrymme... Jag kanke inte har varit kammad alla gånger men vaddå??  Eller är det bilen? Kan en Vinröd Nissan primera HGV, se så krimminell ut? värst var det i vintras när jag pajat elhissen, jag fick bara öppna dörren i en liten glipa. sedan var det ett knä i vägen... jag menar HALLÅÅÅ...

Inga kommentarer: