torsdag 30 september 2010

Strålande höstväder ...

...och upphåll, gör det lättare att börja gå ut och komma igång att röra på sig. Hösten är ju som sagt en tid av förändring, Nu ska det gå... tänk om man skulle bli biten av motionsflugan?! Jag gör iaf ett alvarligt försök och hoppas agtt jag kan hålla på tills det känns som ett måste, tills det känns kul och inte bara besvärligt...

Gångarkompisen kan jag inte heller skylla på, hon hänger på i alla väder... det är bara det att jag är ju gjord av socker och smällter när jag får regn i hårbotten...

Jag har dessutom tagit fram stegmätaren igen. målet på 10.000 steg/dag kanske var i optimistiskaste laget, men minimum 5000 steg borde man klara av.. har även bestämt att när jag klarar 10.000 steg i 10 dagar i rad alltså...100.000 steg då ska jag unna mej något kul... Du hittar min utmaning under smått och gått längst ner.

Inga kommentarer: