tisdag 14 september 2010

Jag finns inte...

i kommunalas dator, det är därför som jag inte fått ut min semasterersättning, jag har enligt den dam som jag ska vända mig till. enl min chef, den dam som ska veta det här med löner och dyl, inte jobbat sedan augusti förra året!! att jag sedan fått min lön och lönebesked varje månad samt skickat in barnens närvaropapper varje månad... det verkar inte kommit in på hennes dator...

Damen jag pratade med igår sa att jag hade 11 semesterdagar. Anledningen till att jag inte fått ut min semesterersättning enligt henne, var att jag måste skriva ledighetsansökan först, som sedan min chef ska godkänna, hur nu det ska gå till att ta ut 11 dagar, när jag bara jobbar måndagar åt kommunen.... det var ju bara att skriva på ett papper, det var inte så noga heller vilket papper det var, bara några datum ... På lönebeskeddet står det dessutom att jag har 17 dagar innestående... var tog då de andra 6 vägen?

Inga kommentarer: