fredag 24 september 2010

Igår TORSdag

var jag iofs nästan lika trött, men eftersom vi hade APT, med dagbarnvårdarna, på kvällen, så kunde jag inte kasta ikull mej efter middagen även om jag velat... Jag blev inte dessto piggare av medicinen som jag tog tidigare än vad jag brukar, eftersom det att redan börjat klia,...vilket ökade på tröttheten (triangelmedicin, kan inte ta den om jag ska köra bil) och bidrog ännu mera att jag nästan satt och nickade på mötet... hehe Det gick bra tills efter fikat, 60-års?! tårta och go´kaffe... Men sen var det kört..

Att vi sedan gick igenom boken "En utvecklingsresa-utvecklingsprogram för medarbetare 2010-2011," hjälpte ju inte upp trötthetsrullgardinen, liksom...

Ett trist litet häfte som inte blev mer intresantare med av att hottats upp med lite färg och dessutom var det upplagt som det rikar sig mot lågstadiet med pratbubblor vid arbetsuppgifterna och pennsymboler när man ska svara på frågor... och lika frågor sedan...puh!! vad sägs om.. Kommumkunskap, (Vårt verksahetsmål, GPS- styrmodellen för kommunen,) Personalidén, (ledarskap och medarbetarskap.jämnstäldhetspolicyn, arbetsmiljöpolisyn), Arbete och hälsa (ansvar och hälsa, motion och livsstil, tankar och känslor), Anställningsavtalet (arbetsskyldighet, ordningsregler, arbetsmiljöregler,samarbete, lojalitet).... och så går det på...

Inga kommentarer: