fredag 12 november 2010

Effektiv express-shopping

Jag lovar, det tog ca 5 min från ingång till utgång idag, på den tiden hann jag hitta, prova och betala klädesplaget som jag var ute efter.... gör om det den som kan!!

Jag hann inte ens bli arg, vilket är den första känslan som alltid dyker upp när jag, som har en kroppshydda som skulle göra en sumobrottare upphetsad, ska prova kläder... helst när jag är tvungen att hitta något.

Därefter brukar uppgivenheten smyga sig fram och resulterar i att jag antingen stormar ut klädesaffären eller blir totalt anti...

Men idag var undantaget som bekräftar regeln...

Det blev en svart spetstunika med en liten volang nertill i något fladdrigt halkigt tyg, typ underklänningstyg... eller kanske man kan säga i detta fallet, en "undertunika" snygg var den iaf... även när jag var i mitten sas ;)...

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Tyck det lät snyggt ja :-))

therese sa...

OM, skitsnyggt! tänkte snitsa till det lite till julen med kort kjol och röda strumbyxor