lördag 6 november 2010

Mitt hem har falerat

Efter denna mastodont vecka med allt vad den inneburit, sitter jag nu här vid köksbordet med kaffekoppen bredvid datorn... tittar ut över laptopskärmen och huskes... mitt hem ser ut som ett bombnedslag!! nog för jag brukar ha organiserat kaos men nu... är det tom för mig ALLDELES för mycket...

Jag ska kunna göra en lista som är flera miiiiilllll låååång, men jag börjar nog med påtår hukandes bakom skärmen - då syns inte ostädningen...inte så mycket i af!!

2 kommentarer:

Charlotte sa...

japp, ser ett sånt fatalt mönster i mitt hem nu med.
Huvva, kanske vi ska ta å byta med varann...kanske städningen blir roligare, el så hjälps vi åt :-))

Kramen

therese sa...

kanske det, Jag har gett mitt hus 1:a hjälpen idag, så det ser iaf bättre ut på ytan ... men kollar man in i hörnen så ser man ff ödeläggelsen...