torsdag 18 november 2010

idag var en bra dag

Idag har jag gjort en annan medmänniska glad, det verkade så iaf, med minsta möjliga insats dessutom. Det är väl sånt som ger bra karma va?

Spelar ingen roll om det ger bra karma heller, Det kändes bra och togs tacksamt emot och det räckte gott...

Jag hoppas att om jag skulle behöva hjälp någon gång så kanske det finns någon som kan ge mej den, så där helt appropå... Världen skulle vara en bra mycket varmare plats att på om man brydde sig om sina med människor lite mer, eller hur...

4 kommentarer:

Anna sa...

Jag kan tänka mig att den blir det när någon annan läser, för då ser man inte texten framför sig innan och hinner "hoppa" över :)

therese sa...

Hur menar du Anna?

MALIN - Längtar efter min prinsessa! sa...

Nu är tävlingen jag anordnade i samarbete med SUMO-pix avgjord. Kika in på min blogg för att se om det var just du som vann!
Tack för ditt deltagande och håll utkik – det kommer snart ut nya tävlingar…

Kram/ Malin

Sandra sa...

Sv: Klart du kan! Tack för att du frågade. Det värmer att någon fler än min kusin visar intresse ;-) :-)

----

URL:
http://riverminamurar.blogg.se/

Lösenord:
RMMsandra

----

Du tänker så rätt i det här inlägget. Om alla skulle bry sig om varandra så skulle världen absolut vara en bättre plats!

Kram!