fredag 5 november 2010

Praktiken utökad

Yaaah, nu ska här praktiserats även på torsdagar se... men eftersom jag är så förutseende, eller kanske rent av börjat se sina begränsningar, så bestämde jag redan veckan innan att jag tar "efterlunchskifftet" alltså från 13 - 16. För man kan väl bara bli mör i knoppen och kroppen av heldagsinspirationsdagar, Och då var inte börstappning och dyl medräknat...


Att jag sedan blev satt på att skriva inventeringslistor var väl inte det roligaste som fanns, men med gårdagens föreläsning vände jag det till något positivt, jag får ju lära mig vad allt heter och hur det ser ut, att jag dessutom måste skriva krångliga artikelnummer får jag ta med i paketet...

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Ja se där, man blir ju inte dummare heller :-)

Med positiva tankar kommer man långt :-)

Puss på nosen

therese sa...

har du kommenterat på alla!?
Jo, det gäller att vara positiv...man vill väl inte döda hamstrar eller nåt?!?!