tisdag 22 februari 2011

5 dagar närmare 40..


och ingen åldersnoja, än i sikte... det enda är väl att ibland känns det som jag är "åttisju bast med lite lätt demens och har glömt bort var jag ställt rullatorn" men det har känns så lite nu och då, i tid och otid. Så det är inge nytt.

tårtan som flängde runt i racerlånebilen

Detta var iaf tårtan jag överraskade med på "jobbet" fast de var då rakt inga tårtmonster... fick med mig nästan halva tårtan hem igen....

nåja till min kära vän, då... där tvingade jag i, både mormor, moster och barnbarn... sedan var den tårtan snipp snapp slut...

Det är bra det jag hatar att slänga mat!

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Godaste och vackraste tårtan på lääääänge!

2 småttingar vart ju rejält överraskade- en TÅRTA mitt i veckan!

Tusen tack Therese! <3

therese sa...

Tack, tack, du vet då hur du ska göra min dag, vännen!! Det är ju överraskningarna som gör livet värt att leva... :D