torsdag 24 februari 2011

ett steg, och ett steg till..

det går trögt med stegandet nu, jag har liksom häcken full komisarien ... blandat med extrem kyla men ändå det blir någre steg här och där... i tisdags däremot blev det en hel duns, jag gick mej till 2 skavsår och överansträngda höftböjare... kanske inte så smart att gå på lååång promenad i skoterstövlarna... men det var ju så vacket väder... och hyfsade minusgrader. Ingen linedance blev det ju heller, för på samma tid var det ju Årsmöte på Bygdegården, där jag sitter i styrelsen.. men jag blev så arg och irriterad på mötet så jag tog HAnny med mig och trotsade vädrets makter och gick en sväng, i -22'

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Ganska dumt att bli så där irriterad och sen gå i den kylan...men jag förstår dig!

Hoppas skavsåren och höften har 'gått' till sig nu.


du ska sköta om dig!

Stor kram!!

therese sa...

JA, men det är väl bra att ta ut ilskan i steg istället för på någon som bara råkar vara i vägen...

kram