torsdag 24 februari 2011

Häftigaste presenten

I år var helt klart Moderns egenhändiga skapelse, en stickad Can can boa, visserligen är jag inte så överförtjust i volanger, men den har en underbar färgställning, och den växer i mitt tycke.... 

Och så passar både till mina ögon och min hårfärg, (när jag inte har mössa på förstås...)* håller ut lillfingret lite pipinett*

men den kunnnnnnde ha vart liiiite längre men den kanske ger sig....

Tack mamma! Du är kung på att CANCANBOOR
Sedan kanske man inte riktigt ser så överenstämande entusiastiskt ut, kl 07.05 en fredagmorgon i -25' när man själv håller i kameran... Men den hänger säkert!!

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Den är ju jättefin!!

Kan man få gå i lära hos din mamma tro??? :-)

Är inte heller typen som gillar ryschpysch , men de där är jättefina!

therese sa...

Visst är den... Nja jag tror hon har för fullt upp för att ge sig på lärlingar, men vill du har mönstret kan jag säkert fixa det...