fredag 14 januari 2011

Bye Bye, SP.... Hello the World

idag var jag den sista dagen på Start punkten, Mitt eget belut, Jag känner mej klar med det stället, alla förutom en i vårt härliga gäng, har dessutom splitrats och gått vidare, de flesta tyvärr "utkastade" av antagligen FK eller AF...

Men konceptet är bra och jag har tack vare SP vuxit och lärt, I början på darriga ben sedan mer och mer säker... Framför allt säker på mig själv, jag duger, jag har ett värde...

Insikt, självkänsla och många tårar, men ännu fler skratt och förhoppningvis vänner för livet det är vad SP har gett mig... och jag känner mej redo för resten av vad livet har att erbjuda...

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Jaaa, vi hade verkligen en härlig tid på Sp:-) Saknar ALLIHOPA som vad där.
Jag tror oxå att det var ett bra beslut att du slutade där, känner man sig 'klar' så ska man gå vidare :-)

Det kommer nog att gå bra för oss sen ska du se, jag har faktiskt fått lite hopp!
Sen har v ju varandra och det är INTE fy skam !



Tusen miljoner kramar!

therese sa...

ja just det, vi har varandra och det räcker ganska långt...Nyfiken på vad du nu klurat ut!!

Tusen milijarder kramar tillbaka och puss på nosen!