fredag 14 januari 2011

Stegräknaren

har jag tagit fram igen och bestämt mig för 7000 steg om dagen, nu till och börja med iaf. tänkte först bara 5000 steg men jag går ca 2500-3200 steg på jobbet/praktiken så då blir det ju liksom ingen match hinner ju bara ner till postlådan och tillbaka typ... så nu har jag gått 4 dagar ut till landsvägen plus att jag åkte på tisdagen ca 1 h skoter, vilket man faktiskt får räkna med, i omräknad form... Idag var det 20 minus när jag kom hem och det är liksom liiiite över min smärtgräns... hrmmm vad gör man... vill ju inte spräcka sviten..... för hoppar jag en dag så kan jag ge mig på att jag börjar hoppa fler dager med alla möjliga och omöjliga ursäkter från min inbyggda latmask.... SÅ vad gör man om det är för kallt eller på något annat sätt inte lämpligt att ut och svansa...jo man får stå som ett fån framför teven och gå på stället som värsta soldaten.. ;) men det funkar.... får snart gå och lägga mig...

Inga kommentarer: