fredag 14 januari 2011

Skriva en bok...

skulle jag lätt kunna skriva, om mina morgonar jag ska åka till praktiken, för alltid händer det nåt som i slutändan gör mej helt hispig och uppstressad...

Den stora orsaken är väl att jag inte är en morgonmänniska så jag ligger i regel alltid för länge och snozzar... Sedan tar det ff väldigt mycket energi att just åka iväg, fara hemmifrån, lämna HAnny, JAAAA, jag vet, jag är är en hemmagris... men iaf..

Imorse var det inget undantag, fredag, förkyld, alltså extra trött, och Husse skulle jobba mellanskift vilket gör att han kliver upp samtidigt... till saken hör att han är äckligt morgonpigg och kräver att jag ska vara det också... Han pratar och står i... Medans jag mest har lust att trycka flingpaketet långt ner i halsen på honom...


Inga kommentarer: