lördag 8 oktober 2011

Ännu en vecka...

...att lägga till handlingarna. Dagarna går så fort, det swischar... för vips så är det helg igen...

Det börjar bli kallt ute, så jag måste bestämma mig om det är lönt att köpa en vinter jacka, som jag hade något val föresten, jag kommer att frysa ändan av mig utan... men, men... sedan måste man ju hitta en som är snygg dessutom... för jag har lovat mig själv att hädanefter bara ha/köpa kläder som jag tycker är snygga och inte bara för att jag kommer i dem...

Åter till veckans redovisning...
  • I söndags så kom faktiskt FA och hälsade på (var ska jag rita korset) kan i och för sig ha en hel del med mitt något arga och elaka SMS, som jag skickade i lördags. Det tragiska i kråksången är att vi nästan inte har något att prata om... 
Måndagsbarnet var till antalet bara 1denna dag, så vi hade bestämt att vi skulle på tjejers vis, shoppa oss lös ...ta en heldag med lunch och fika emellan affärsfynden... Puh, allt det gjorde vi, plus att vi hann med 2 olika lekplatser också..
  • Tisdagen, onsdagen och torsdagen tillbringades i telefonen, för att bla boka möten, ringa runt och hålla kontakten så man inte glöms bort och vissa samtal var helt enkelt bara att berätta att man finns tillgänglig...
Fredagen tillbringades med att flänga runt på stan, fixa veckans matinköp både åt de tvåbenta och fyrbenta...

Det var min vecka det, ännu inget fast jobb i sikte... men har fått ett springvick på tis ons...

 Hur var eran vecka??

Inga kommentarer: