måndag 24 oktober 2011

Söndagen anno 23/10-2011

 ..gick även den i bromsoljanstecken... Jag känner mig seg, trött och oengagerad, ska det vara så här bara för att man jobbar varenda dag hur ska det då bli när jag jobbar fler timmar denna vecka?! Undrar om det är någon förkylningsbacill som ligger och bråkar. Skulle inte bli förvånad för alla verkar mer eller mindre vara förkylda just nu... Så det var bra att Husse var och roade sig på eget håll idag... för jag behövde en skräpdag med i stort sett inget att göra... Jo, nog finns det att göra OM man vill, utan GÖRA blir man väl aldrig...Och jag har väl ändå gjort en del men det har gått i ultraterapi.

Jag har ju bla börja läsa på en ny bok: Änglamakerskan av Camilla Läckberg... Och alla som känner mig vet ju att om jag sticker näsan i en bok så brukar den stanna där tills boken är slut.. det är därför jag brukar föredra ljudböcker... man blir ju inte låst på samma sätt, man har ju händerna fria då. Hehe

Har ju dessutom snart bloggat i kapp på BÅDA bloggarna, jag skrev snart alltså!!... Gått med i ännu en utmaning..nu gäller - 5 kg tills jul, den andra klarade jag med nöd och näppe med +1hg :D, Klarar jag detta så byter jag tiotal innan jul!!!

Jag har även betalat lite räkningar, läst lite ur boken, beställt nya, en storlek mindre, jeans, skrurat ur kylskåpet i lagårn (det behövdes, kan ju bara tänka mig vad som kan ha bott där... huvva!!) läst ännu lite mer... gått till svärfars och drukit kaffe... sedan lästa jag lite mera, innan jag kom mig för att börja med middagen..  kvällen slutade med att jag gick och la mig och läste i sängen...


Inga kommentarer: