måndag 24 oktober 2011

Miljötänk?! Öhhh... inget för AF

det här har retat mig länge, för jag har sett tendenserna förr, men aldrig har det varit så här tydligt... PAPERSLÖSA SVERIGE, när allt blir datoriserat så går det mindre papper PAAHH!!! IN YOUR DREAMS BABY!!!

 Det här är allstå 6 st brev som kommer från Arbetsförmedlingen, det kom samma dag...Det rör en milersättning som jag var berättigad till under min praktik.. det skulle ha flytit på med utbetalningar eftersom, månad för månad inte som det blev nu, två gånger på nio månader... Jag bad att få papperen med mig hem när jag var på AF, men fick tillsvar att de måste skickas efter granskning.. men i min vildaste fantasi trodde jag då rakt inte att det skulle skicka ett brev för varje månad, ja  en månad blev tom uppdelad på två papper...

JAG klumpade iaf ihop dem i ett brev, när jag skickade tillbaka dem efter ha signerat dem.

DET måste ju ha fungerat, eftersom jag fick allt utbetalat tillslut.

Inga kommentarer: