måndag 24 oktober 2011

Vissa gör allt för att slippa kammas

Jag vet inte om Hp har utarbetat en ny taktik när det gällar att slippa kammas, vilket för övrigt är det värsta hon vet, typ 12 på en 10-skala...

Överst på min att-göra lista i lördags var just att kamma HAnny Panny, men så fick vi/hon besök av av ett par vänner och med sig hade de en bästa "strul"kompisen och efter det besöket var det bara att uppsöka duschen igen..

I söndags så upptäckte jag att vi glömt att skölja ur såpanvattnet uppepå huvudet, det blev lite bråttomt, så där på sluttampen eftersom vi båda tappade tålamodet innan vi var klara... så det var bara att ta en sväng in i duschen igen och spola av huvudet, vilket medförde ännu ett uppskov eftersom blöt päls är inte att rekomendera att ge sig på med en kam, iaf inte HP's

Däremot hade jag tänkt att ge mig på den i kväll... för nu var hon hyfsat torr, puls att hon skulle ha denna dag på sig ocskå att torka, trodde jag... hrmmm... Efter ha träffat kompis nr 2.. fick hon än en gång ta en sväng till duschen... OCH kamingen blir än en gång uppskjuten... nu på obestämd tid eftersom jag jobbar hela veckan... och det tar ju ett par timmar att gå igenom denna kalufs till päls och sedan har vi saneringen av köket på det... Jaja, men hon är ialla fall ren...för tillfället



Inga kommentarer: