lördag 8 oktober 2011

Luktagott

Vem bestämmer egentligen vad som luktar gott eller inte... HAnny kom in idag och än en gång"skaffat" sig lite, i hennes näsa, luktagott...

Hon luktade INTE gott i min näsa, men det gör däremot grönsåpa, det luktar rent och frächst..

Men jag undrar hur det luktar i HP´s näsa...

Tänk och gå ikring med grönsåpelukt som skär i näsan... Det kanske inte är så kul och gå runt i världen och lukta nytvättade mattor..

Fast det är jag som är chef, Boss över HP, även om hon ibland, oftast tror någe annat..

Jag bestämmer alltså att grönsåpa är att föredra än gamla sura svampar, grävlingsdynga eller vad hon nu hittar all skit att gni sig emot...

Jag har en känsla att jag ibland, rätt ofta faktiskt, eller rättare sagt nästan jämt...tillrättavisar för döva öron, och jag tror att detta krig långt ifrån är över..

Men jag ger mig INTE, Jag SKA bevisa att jag  envisare än en spets...

1 kommentar:

Annelie sa...

Tror HAnny tycker hon luktar godare som dynghund,men jag hade precis som du föredragit doften av grönsåpa.Fina HAnny*tycker*,med eller utan väldoft*ler*