tisdag 4 oktober 2011

Stämplingsdjungeln

efter ha pratat med A-kassan i ca 10 min så var jag mer yr i huvet än innan, men jag fattade så mycket att jag åker ner ett hack på ersättningen om ca 19 dagar från sista utbetalningen...dvs jag får bara 70% av nästan inget, på nästa utbetalning... Och för att få nya stämpeldagar så måste man ha jobbat (det är nu bet blev rörigt) antagligen 80h/månad i 1år eller minst 480h i 6 månader i sträck och minst 50h i nån månad...???

Det jag fattade är att jag måste ha ett jobb!! eller betydligt fler springvicktimmar??

 Nån som har något över? eller några kontakter?? Vad kan jag tänka mig att jobba med då?? ALLT som inte skrämmer mig, stressar hjärnan av mig och gör mej ännu mer förvirrad... Så en pice of cake.. jag borde kunna jobba med allt eller?!



Inga kommentarer: