onsdag 13 oktober 2010

En snorig onsdagsrapport

 Dagens praktik utfördes i ett väldigt snorig tillstånd, huvudet kändes mest som det var mer under armen än där det skulle vara, men vi fick bla i hop en underbenshylsa idag med.

Ett par, tre gånger till, så kan jag nog det utantill med alla lager av strumpor hit och dit..


Denna gång hann jag vara med på avtagningen av gipsen också...

Intresant! Jag tycker verkligen det!

Eftermiddagen avslutades med en praktvurpa strax utanför bron... En vurpa av det slaget där jag lyckades peta mig i baken med stortån, inget brytet, tack och lov men kan nog vänta mig en rejäl lömmenhet efter denna gymastiska övning... Jag menar kast med liten boll!!! kan ju bara bli ont av det...

Min vurpa + den stora ansamlingen av snor i mitt huvud utgjorde ett taskigt underlag för mer motion denna dag, så  Linedansen ställdes in med sorg i hjärteroten.

Inga kommentarer: