fredag 8 oktober 2010

Hp följde med på jobbet i dag


jag är fortfarande ute efter den ultimata dimmbilden så i morse när jag och HAnny for på jobbet, så hade jag kameran i högsta hugg... Det var många vyer som kunde kvala in men det var alltid något det föll på.

Sedan upptäckte jag att fota i farten efter grusvägen var en sak... men det var betydligt svårare efter asvalten, i full fart frammåt. För det går ju inte att fota genom den gigantiska sprickan i framrutan, så när ett lämpligt dimmig yv uppenbarade sig gjorde jag mig beredd, jag saktade in något och vevade ner rutan och stack ut kameran... och höll på att tappa den av vinddraget...





Som tur var höll jag i den hårt...
Hmmm...kanske inte den mest briljanta iden som dragit igenom min hjärna, kanske.

 Men här är den som ligger bäst till just nu...

Är dock inte riktig nöjd än...

Inga kommentarer: