torsdag 7 oktober 2010

Veckans praktikrapport...

säg det 10 ggr fort... hihi

nåja, denna vecka fick jag faktiskt göra något själv, Det började med att jag skulle sy fast remmarna på ett par skor, kan ju säga att jag saknat skomakarmaskinen.. Så det var en trevlig återförening.

Sedan ramlade det in en reparation medans kunden/brukaren/patienten provade ut något annat, så jag fick släppa de rosa skorna fast jag hade en sko osydd...

Mitt renoveringjobb var åt en liten kille, det bestod av helt enkelt att fräscha upp, byta plysch och kardborreband...


Min insats var väl inte den mest briljanta, helst inte när man måste fråga om allt, var finns det och det?... Gör ni så här? eller så här?... nåja alla är vi väl barn i början...  

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Men vad intressant jobb!!! :-)
Fasen, nu vart jag ju ännu mer avis på dej vännen :-))

Alla är vi barn i början, än vad det är! Så nog tycker jag att det där såg bra ut :-)

therese sa...

Det är intresant!! Tack uppmuntran! men du är ju jävig... du ska ju tycka att det ser bra ut..